04.02.2010

Visum

Endlich kommen wieder Neuigkeiten von mir! Bin im Moment ziemlich mit den Vorbereitungen für Neuseeland beschäftigt. Habe zur Zeit auch Praktikum bei der Confederation of Norwegian Enterprise und deswegen kaum Zeit für was anderes als die Reisevorbereitungen.. Aber ab nächste Woche werde ich hoffentlich auch wieder häufiger blogen. :)

Endelig kommer et nytt innlegg fra meg! Er for tiden ganske opptatt med diverse forberedelser for New Zealand. I tillegg til det er jeg også i praksis i NHO. Så det er lite tid til andre ting enn reiseforberedelsene.. Fra neste uke av har jeg forhåpentligvis bedre tid til å blogge igjen. :)

Diese Woche ist mein Visum für NZ gekommen. Es ist ein gutes Gefühl kurz vor der Abreise seinen Pass zurück zu haben!

Denne uka har jeg fått visumet mitt for NZ. Det er en god følelse å ha fått passet sitt tilbake rett før avreisen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar