13.12.2009

Winter Wonderland

Dieses Wochenende waren wir auf der Hütte von Christine in Beitestølen um Jonas 28. Geburtstag zu feiern.

Denne helgen har vi vært på hytta til Christine på Beitestølen for å feire Jonas 28. bursdag.





Christine hat uns alle mit leckerem Essen verwöhnt!

Christine skjemte oss bort med fantastisk mat.





Das Wetter war super und am Sonntag haben wir einen langen Spaziergang gemacht.

Været var kjempefint og på søndag gikk vi en lang tur.









Ein super Wochenende!

Takk for en super tur folkens!

3 kommentarer:

  1. Fy søren, så deilig det ser ut! Gleder meg til jeg kan gå på ski igjen- vi rekker vel en liten skitur eller to før dere drar? Morsomt med blogg, her skal jeg følge med :D

    SvarSlett
  2. Hei hei, så morsomt at du blogger :) Her vil jeg følge med både før, under og etter langturen deres :) Og, så har jeg bestemt meg for å lese igjennom alt det tyske også, slik at jeg kanskje får frisket opp litt av det som sitter LAAAANGT bak der et sted :)

    SvarSlett
  3. Hei hei! Så gøy at du blogger! Ser ut som om dere hadde det fint på tur! fine bilder, en god bloggstart rett og slett. Kos deg meg jule og reiseforbredelser. Håper vi treffes på skype om ikke så lenge :) Stor klem

    SvarSlett